Veilig idee
Als klant stuit u ongetwijfeld een keer op vragen of problemen waar u zelf niet direct het antwoord op weet en waarvan u het antwoord niet kunt vinden in de kennisbank. In dat geval is onze helpdesk er om u te helpen de problemen op te lossen!
Vakkundig op alle niveaus
Onze helpdesk is getraind in het ondersteunen van onze klanten op alle niveaus. Door het insturen van een ticket in het klantenpaneel kunt u de hulp van onze professionals inroepen als het even niet lukt. Alle vragen worden in principe binnen een uur in behandeling genomen. Ook in het weekend en ’s avonds is er een medewerker paraat om vragen te beantwoorden, want wat is er vervelender dan lang wachten op een antwoord?!
Bij storingen krijgen wij automatisch bericht, deze hoeft u in principe niet te melden. Wilt u toch een storing melden dan kunt u een e-mail sturen naar de storingsdienst. De storingsdienst is 24/7 bereikbaar via dit e-mailadres en zal in geval van storing direct optreden. In geval van storing kunt ook bellen met het storingsnummer: 0646 402 466.