Indien u een bepaalde periode uw e-mail niet kunt beantwoorden, kunt u een afwezigheidsmelding instellen via DirectAdmin
Ga naar uw DirectAdmin-account via [uw domein naam of het ip-adres van uw server]:2222 (bijvoorbeeld www.a-classwebhosting.nl:2222) en login met de gegevens die u via de e-mail hebt ontvangen tijdens de oplevering.
Klik onder het kopje E-mail Management op Vacation Messages en vervolgens op Set Vacation Messages
Bij Vacation Account kiest u de e-mailbox waarvoor de afwezigheidsmelding bedoeld is.
In het veld Vacation Message vult u de melding in de automatisch terug gestuurd wordt als het account een e-mail ontvangt.
Bij Vacation Start vult u de datum in wanneer de melding moet ingaan en bij Vacation End vult u de datum in dat de melding niet meer verstuurd dient te worden.
Vervolgens klikt u op Create
Categorieën
Categorieën
- Email, SSL
- 105 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Related Articles
Hoe maak ik een e-mailaccount aan?
In het beheerpaneel van DirectAdmin kunt u zelf eenvoudig e-mailaccounts aanmaken.Ga naar uw...
Wat gebeurt er met e-mail naar een niet-bestaand e-mailadres?
Wanneer de server e-mail ontvangt op een e-mailadres dat niet bestaat, moet het iets met deze...
Kan ik mijn e-mail automatisch doorsturen naar een ander account? (forwards)
Indien een werknemer vertrokken is en u niet wilt dat de e-mail niet meer binnenkomt op het...
Kan mijn e-mail automatisch beantwoord worden? (Autoresponder)
Met autoresponders kunt u automatisch een ontvangen e-mail beantwoorden met een standaard...
Hoe stel ik het spam-beleid voor inkomende e-mail in?
In DirectAdmin kunt u zelf aangeven hoe u wilt dat de server met spam omgaat.Ga naar uw...
Powered by WHMCompleteSolution